من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

تولد یک سالگی

 

امروز، 29 آبان هست و دقیقا روز تولد یک سالگیت. بابایی نیست و ما تنهاییم و صبحی هم با تب و لرز از خواب بیدار شدم. خب همه ی اینا دامن میزنه به عدم اهمیت من به جشن و مراسم و فعلا بی خیال تولد گرفتن می شیم تا هفته ی بعد ببینیم چی میشه.
این روزی که به طرزی عجیب زود از راه رسید و من نگاهت که میکنم می بینم وجودت توی این مدت همه برکت و عشق و تلاش بیشتر برای زندگی بوده. با تمام سختی های بچه داری نمیدونم چرا لذتهاش رو بیشتر دیدم و امیدوارم بعد از این هم همین باشه. 

از طرف ری را: 

سینا خیلی این دفعه شیطون شده، الانه یک سالشه. من میخوام یه لباس و اسباب بازی براش بخرم. تولد سینا مبارک. از طرف ری را 

توی یک سالگیت قدم برمیداری و هنوزکامل راه نیفتادی. فقط هم میگی دده. یک دو که میگیم سه رو تکرار میکنی و فضول به تمام معنا و برای رسیدن به چیزی که میخوای از هیچ کوششی فروگذار نمیکنی. این برام واقعا قابل توجهه. بعضی اوقات قهر هم میکنی. اونم خب زمانی که چیزی رو که میخوای بهت نمیدیم یا جایی میخوای بری ، نمیذاریم .که درراس همه ، اتاق خواهریه.  

شبها زیاد بیدار میشی و شیر هنوز مهم ترین خوراکیته. غذا خور نیستی کلا و تف کردن غذا رو خوب بلدی.  

احساساتت رو خوب نشون میدی. هیجان و خنده هات برام رویاییه. بعضی اوقات مث پیشی میشی و با یه اصوات خاص خودتو لوس میکنی.  

من موندم با این همه عشق... ما موندیم و این همه عشق... 

عزیزکم!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه شنبه 8 آذر 1393 ساعت 12:03

ای جونم تولد سینا کوچولو مبارک باشه
ایشالا بزرگ شدنشو با افتخار و لذت همیشه دنبال کنی
یوسف هم 17-18 روز دیگه تولدشه

ممنونم عزیزم. انشاالله تولد یوسف جان به زودی.

خروس بی محل شنبه 1 آذر 1393 ساعت 09:15

به به.تولدش مبارک.چه زود گذشت.همین پارسال بود که قرار بود اسمشو بذاریم جرجیس و نوح و نمیدونم هارون.یادته؟آخر جناب موسی برازنده اش بود.تولدت مبارک موسی خان دلاور

بذار دی ماه که شد تولدش رو با پنگول جشن بگیر.الان تولد بگیری میزنه کیک رو داغون میکنه خونه رو کیک مالی میکنند.
امروز 22 نوامبر .اول آذر.مصادف با تولد خروس دانا.تقریبا با موسی همراهیم.ولی فکر نکنم موسی در ذکاوت و ادب و دانایی و مهربونی بتونه مثل من بشه.سالها باید زحمت بکشه.خروس شدن کار هرکسی نیست.در ضمن سوال داشتم.چرا خدا را شکر میکردی موسی آذری نشد.حکمتش چیه؟برام جالبه بدونم.

ممنون خروس جان.
تولد خودت هم مبارک. به سلامتی ایشالا. نمیدونم آخه آذری ها عموما خیلی آدمهای قابل تحملی نیستن!
البته استثناء هم دارن !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.