من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

باورنکردنی

این که عاشق برنامه خندوانه و آهنگ شاد و اهل رقص و ... اینایی واقعا برامون جالبه. حتی تلاش میکنی بشکن هم بزنی و ...

وای خدای من، تو یه دنیای عجیب و تازه ای انگار. اصلن همه ی سختی هات به کنار، لجبازی هر از گاهی، خرابکاری های زیاد از حد، فضولی و ... وقتی منو به زور از روی مبل بلند میکنی که ددری از همه چیز باحال تر و باورنکردنی تره.

اولین باری که با گریه و التماس گفتی ددری با چه سختی پاشدم لباس پوشیدم و لباس تنت کردم و زدیم بیرون و یه دوری... دومین بار هم از ناچاری بردمتون توی حیاط که دوچرخه سواری کنید. اما چیزی نگذشت که فهمیدم منظورت از ددری ، شیر و می می و ایناست...

خلاصه اینکه شبا وقتی زمان خوابت میرسه و منو به زور بلند میکنی که ددری و ددری توی دلم ذوق میکنم. از اونجایی که ری را هیچوقت نگفت که خوابش میاد یا منو ببر اتاق خواب یا اصلا به این راحتی تن به خواب نمی داد، تو واقعا یه شگفتی هستی برای ما.

مَشمَلَکم.... (اصطلاح مامانی مختص سینا)

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم مامان باران یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 14:06

عزیزم.......چه حس خوبی.....

خروس بی محل شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 17:19

موسی خان و جناب خان

مخمل داریم اما مشمل دیگه نوبره.

نیلوفر یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:33 http://aaras.mihanblog.com/

سلام سایتتون ازعالی یه چیزی هم اونورتره
واقعا وبسایت خیلی خوب و بروزی دارید
98561

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.