من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

آقا شیره در یازده ماهگی

پسری ما  امروز وارد یازده ماهگیش شد و باور کردنی نیست که دو ماه دیگه باید تولد یک سالگی براش بگیریم(انشاالله).
حرف زدن در حد دَ دَ و «ای آ» که ما فکر میکردیم میگه ری را ولی درست منظورش این نیست به نظرم. چون در شرایط مختلف این رو تکرار میکنه. همچنان عاشق اتاق ری راست و اونم نمیذاره با دل سیر اونجا گردش و کار خرابی کنه. بعضی اوقات هم پشت در میمونه و بعد بلند میشه و شروع میکنه به کوبیدن در و ... طفلی پسرم!
خواهری هم واقعا بعضی اوقات بدجنس میشه.
یکی دیگه از علاقه مندیهای گل پسر این دوچرخه ری راست که مدام دور و برش می پلکه و  زنگشو بلده به صدا درآره.
یه چیز دیگه درآوردن صدای شیر هست که چند هفته پیش باباش بهش یاد داده و بعد یادش که میاد صدای غرش درمی آره از خودش. فکرشو کنید توی تاکسی نشسته باشی و پسر چند ماهه ات یاد جنگل و این حرفا افتاده باشه و غرش و ...
من که سرم اومده!

 

 

 

فضول باشی 

 

 

 

 

 

در نُه ماه و نیمه‌گی

 

 پیک نیک خانوادگی/ در حال فضولی در وسایل آرایش مامان 

 

فکر کنم ده روزی میشه که دندون درآوردی. بالاخره به این بخش هم رسیدیم. این روزها یه فضول به تمام معنا هستی و فقط باید از گوشه کنار و سوراخ سنبه های خونه بیرونت بیاریم. یه بار که یه راه باریکه پشت تخت ری را پیدا کرده بودی و کلی توی اتاقش گشتم تا پیدات کنم! جالب این که اونجا گیر کرده بودی و من فقط صداتو می شنیدم که تلاش میکردی جلوتر بری. ری را در اتاقش رو روی تو می بنده که نری خرابکاری و من بهش گفتم یه روزی انشاالله بزرگ می شی و حسابش رو می رسی...   جالب این که اولین جایی هم که سرتو میندازی پایین و میری اتاق خواهریه!

مقابل آیینه وایسادنت محشره. وقتی خودت رو جلوی آیینه قدی می بینی اونقده خوشحالی میکنی و هیجان نشون میدی که حد نداره. حتی خودت رو توی آیینه می بوسی و واقعا دیدنیه. بهت میگم انشاالله همیشه از دیدن خودت این همه خوشحال باشی عزیزکم. 

 

خونه از دستت دیگه تقریبا داره میشه شبیه مسجد. همه چی دور تا دور هال چیده شده و چیز مهمی در دسترس نیست. یکی از میزها رو که کلا عمود گذاشتیم گوشه هال.  جدیدا هم میری سراغ کشوها و خالی کردن اونا یه تفریح جانانه است واست.
            زندگی...