من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

این روزا خیلی آروم نیستی

 

 چهارتا دندون با هم درآوردن واقعا باید دردناک باشه. این روزهاخیلی آروم نیستی و ما همه چی رو ربط میدیم به این چهارتا دندون بالایی. ورجه وورجه هات زیاد شده و نفس گیر شدی واقعا. این که همش از مبلها بالا میری و حتی از کالسکه ی گوشه ی خونه و یکی هم باید مدام دنبالت باشه که نیفتی و من شدم یه مامانی خستگی ناپذیر. خوابت هم که همون طور شانسی چی بشه، درست درمون بخوابی... 

اما مهم تر از همه ی اینا قدم برداشتنه که داری به سلامتی راه می افتی. این بخش واقعا برای همه مون هیجان انگیزه و من یکی دلم میخواد زودتر این مرحله رو هم بگذرونی و من یه نفس راحت بکشم.

 

چیز زیادی تا یک سالگیت نمونده و من همچنان مبهوت این سرعت زمانم که اصلا باد رو هم گذاشته توی جیبش!