من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

بعد از هفت ماهگی

سینای ما هفت ماهگی رو هم پشت سر گذاشت. چند روزی هست داره تلاش میکنه خودش بشینه و گاهی هم موفق میشه. باید مدام حواسمون بهش باشه وگرنه سر از جاهایی در میاره که دیدنیه.

عاشق کامپیوتر و این خرت و پرتاست. یادمه اولین باری که اجازه دادم بره سر لب تابم به قدری ذوق میکرد که باور نمیکردی یه بچه ی هفت ماهه ست. گاهی اوقات هم به تلویزیون علاقه نشون میده. واکنشش به موسیقی تقریبا مثل ری را زیاده و فکر میکنم این خاصیت ها همه مختص بیشتر این بچه های دوره زمونه باشه. فقط اینا رو می نویسم که بدونیم پسرکمون چه کارا میکرده.    

 

 

 

 

 

 

 شکار لحظه های فضولی سینا خان

این چند روز کمی تا قسمتی مریض هم شده و دماغش کیپه و سرفه میکنه. هیچ کلمه ی خاصی رو هنوز ادا نمیکنه و ما همچنان منتظریم که دندون دربیاره و یا حرفی بزنه. غذاش هم بهتر شده و خیلی معمولی استقبال میکنه از دستپخت مامان.

نظرات 6 + ارسال نظر
عطیه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 13:09 http://a-26.blogfa.com

فکر کنم اولین حرفی که به زبون بیاره اینه که موبایل میخواد شایدم تبلت:)) خدا به خیر بگذرونه با این نسل

ساناز چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 13:15

سلام.ای جانم چه بانمک شده.خدا رو شکر موهاشم دراومد. تو عکس دوم قشنگ کنجکاویش معلومه

آره موهاش دراومد. بچه‌م یه رنگ و رو گرفت.

مدونا سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:19

چقد بانمک شده سینای بابا! عزیز مامان! داداش ری را! ( گفتم دل همه رو به دست بیارم ) ماشالا بزرگ شده خدا حفظش کنه براتون!

ممنون عزیزم.

خروس بی محل سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 04:28

چقدر خوب.

کم کم داره خجالتش میریزه.خدمتتون میرسه.

فهیمه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 13:11 http://eyf.blogfa.com

وای گفتی گل گفتی
من نمیدونم چرا این بچه اینقد علاقه به موبایل و تی وی و کامپیوتر دارن
ماشالا بهش

خدایا میشنوی حرفهای مرا ، درک میکنی احساسات این قلب زخم خورده مرا ؟!
چرا سکوت ؟ چگونه باید بشنوم پاسخت را در جواب این دل صبور ؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.