من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

مامان مستأصل!


انقدری که فکر میکردم پسری شکمو از کار درنیومد و توی این دو هفته که باید غذا بخوره به ندرت خوشش میاد از چیزی!

واقعا موندم چه کنم! هنوز با دکترش صحبت نکردم. قطره آهن هم بهش نمیدم چون آهن کلا بدقلقش کرده بود. خلاصه این که مستاصلم علی الحساب!
فرنی و حریره بادوم رو که اصلا آدم حساب نمی کنه! تف میکنه میره پی کارش یا اونقدر سرش رو به سمت دیگه برمیگردونه که خودم بیخیال بشم. اصلا صد رحمت به ری را. لااقل کمی تا قسمتی اینا رو میل میفرمود.


اینم از شکلات خوردنی ما!

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 10:06

گلم یکم دیر شروع نکردی
من از 4/5 شزوع کردم حریره بادوم
میگن بچه هایی که دیر شروع میشه غذاشون بد غذا میشن
دکترا میگن از 7 ولی بسته به بچه میتونی شروع کنی از 4
ایشالا زودی عادت کنه به قاشق غذا خوردن
من موندم چی بهش بدم؟

دکترش اجازه نداد. گفت زود شروع کنی ممکنه باعث ایجاد حساسیت بشه.

خروس بی محل یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:41

چقدر بد...غذا نخوره که لاغر میشه و زود مریض...

کمی حس شاعرانه و لطافت مادرانه رو بذار کنار با زور بهش غذا بده.یا به باباش بگو پشت مبل صدای هیولا در بیاره تا هم پنگول جون و هم جناب موسی کمی بترسن غذا بخورن.چه میدونم یه کلکی سوار کن دیگه...

خیلی خوبه که از موسی مرتبا مطلب میذاری.آفرین.

نمیشه به زور غذا بدی به کسی، علی الخصوص بچه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.