من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

روزهای اردیبهشتی

لثه‌هات خیلی میخاره. اونقدر که فقط دلت میخواد چیزی دستت باشه تا بذاری دهنت و باهاش اونا رو بخارونی.این روزها سرماخوردگیت هم اضافه شده به این و کلی اذیت شدی.



شیرین عسل خان، روزهای اردیبهشتی ما به سرعت میگذره و تو داری به شیش ماهگیت نزدیک می شی.
دوباره واکسن و آخ و اوخ.



منم این وسط خیلی خیلی بیکار نبودم. از اسفندماه گذشته با هم کلاس خط میریم و تو کوچکترین عضو انجمن خوشنویسان هستی. دوشنبه آخرین جلسه این ترممون بود:






اینم از  ما و استاد سلوتی و چند نفر دیگه از بچه های کلاس. دوستایی که توی نگهداری تو کلی بهم کمک کردند و این هفته همه امتحان داریم.

واکنش‌هات به اطراف داره هی بیشتر و بیشتر میشه. تو هم فکر کنم مث ری رایی کلا حواس جمع باشی. سبُک خوابیت همچنان ادامه داره و پدرما رو درآوردی. بیرون که می‌ریم با خنده‌هات دل همه رو می‌بری و کلا پسر خوش اخلاقی هستی. آفتاب گیری ما ظهرها همچنان ادامه داره و زندگی همچنان هست عزیزم...


نظرات 10 + ارسال نظر
عطیه دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 20:10

الان دِپ زدم...شما با این همه مشغله کلاس خط و میری و من نمی دونم چجوری وقتمو تنظیم کنم که به کلاس برسم...البته من یه مشکل دیگه هم دارم که تو خونه همه رو صدای غیژ غیژ قلمم حساسن فک کنم امتحان دادین دیگه...امیدوارم که قبول شی ...انگار قصد داری سینا خطاط شه تا مثل ری را نقاش...

کلاس که یه جلسه در هفته بود مهم تمرینه که واقعا به سختی میرسم. با این همه بازم راضی بودم. خطم یه تکونی خورد!!!

یاسی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 08:01 http://hajmesabz-2.blogfa.com

سلام!

منم دو تا پسر دارم یکی سینا یکی سبحان...تموم این مراحل رو گذروندم.سخت هست اما شیرینه

خدا گل پسرت رو حفظ کنه برات...

ممنون یاسی جان.

فهیمه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 18:26 http://eyf.blogfa.com

هزار ماشالا به این مامان و پسر فعال
میگم اگه گل پسری شیر بخاد چه میکنی؟
سینا و یوسف یه ماه با هم فاصله دارن
یوسف یک دی بدنیا اومده سینا چطور؟

راستش خونه مون خیلی نزدیک هست به کلاس. تقریبا 5-4 دقیقه پیاده. اون جا هم کلاس خالی هست بهش شیر بدم. سینا یک ماه تقریبا بزرگتره از یوسف. 29 آبان.

خروس بی محل یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 14:14 http://www.bashandeh.blogfa.com/

چقدر عالی.دندون در بیاره میتونه فرعون هم گاز بگیره...در ضمن اون خیار سبز رو نده دستش.خیار سبزها گلخانه ای با صدها جور سموم و مواد شیمیایی بعمل میان و پوستش اصلا سالم نیست.برای خارش دندون چیز دیگه تهیه کن.

جمعیا همه مرغ و خروس ها و گاو کدخدا و خروس دانا برات آرزوی موفقیت در امتحان داریم.چه امتحانی هست ما نمیدونیم..خطاطیه؟؟.هر چی هست موسی رو سربلند کن و قبول شو....نذار تو تاریخ ذکر بشه یکی از پیامبران مامانش رفوزه شده...سعیتو بکن.

خیار سبز چمنی بود و از مزارع شمال به دست اومده بود.
امتحان هم مال انجمن خوشنویسان بود و انشاالله که قبولم!

ساناز شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 11:18 http://yek-mosht-khatere.blogfa.com

سلام عزیزم.این شازده ات خیلی خواستنیه.خدا حفظش کنه
خدا کنه به هنگام دندون در اوردنش زیاد اذیت نشه

ممنون ساناز جان. منم امیدوارم اذیت نشه.

الهام جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:28

وای من الان دیدم که قصد رو قسط دیدم.
شرمنده !!!!
اینقدر از صبح تا ظهر تو محل کارم راجع به تسهیلات و قسط حرف می زنم و می نویسم.

سرت سلامت!

آفاق پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 22:39

ای مامان لیلای بلا نگفته بودی:)
پسرک ناز خیلی خوردنی شده:*

چی رو نگفته بودم؟ کلاس خط؟

مامان مینای آرتین پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 20:52 http://artinnafas.niniblog.com

سینای قشنگم مرد کوچولوی ناز روزت مبارک عزیزم

مرسی خاله جون.

الهام پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 18:44

سلام مامان مهربون.
من از قبل از به دنیا اومدن گل پسرتون خواننده خاموش وباگ ری را خانم ناز بودم. پیش نیومده بود کامنت بذارم.
این بار که از دندون در آورد آقا سینا گفتین . به ذهنم رسد این دندون گیر رو بهتون معرفی کنم. من مادر نیستم اما از مادر ها شنیدم که بچه ها خیلی از استفاده این تووری لذت میببرن . استفاده اش این طوری که تکه های میوه رو توش می زارن که بچه ها به دندونشون بکشن هم لثه رو می خوارونه هم همزمان بچه ها آب میوه می خورن. من تو گوگل سرچ کردم این سایت رو پیدا کردم که میفروشه. لینکشو میذارم که ببینین و متوجه منظورم بشین و اگه قسط خرید داشتید خودتون مدل ها و مارک های مختلفشو سرچ کنین.
http://ninilazem.com/index.cfm?carttoken=&action=ViewDetails&ItemID=14770&category=100611&viewby=ordervalue&sortorder=ASC

سلام الهام عزیز. اول تشکر کنم بابت توجهتون. فکر می کنم چیز جالبی باشه. تا حالا ندیده بودم. اما فعلا سینا رو نمی تونم بهش میوه بدم. فکر کنم یه کم دیگه مونده به کار بیاد. حتما تهیه می کنم. ممنونم ازت.

مامان مانی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:43 http://manikocholo.blogfa.com

عزیزم ممنونم که به ما سر زدیم ماشاااا به آقا سینا که انقد ناز و خوشگله
با اجازه لینکتون کردیم

مرسی. لطف دارید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.