من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

در ادامه ی روزهای ناخوشی

دیروز به خاطر یه کار بانکی واجب مجبور شدم با سینا بزنم بیرون. بانک از شانسمون خیلی شلوغ بود اما پسرکم با نق نق کردن باعث شد رئیس بانک خودش دست به کار بشه و بی خیال بیست نفر قبل من کارمو اورژانسی بسپره به یکی از کارمندها و بعد با سلام و صلوات ردم کنه برم. چه قدر خوبه که همه جا این همه رعایت کنن یه مادر بچه دار رو و واقعا از رئیس بانک اقتصاد نوین میدون فاطمی ممنونم بابت رعایت ادب و مهربونی و خوش برخوردیش. به  قول قدیمی ها خدا حفظش کنه.

دیشب بچه‌ها رو بردم طبقه‌ی بالا پیش خانم دکتر و دوباره معاینه‌شون کرد. وضعیت سینا هنوز خوب نبود و یه داروی جدید براش نوشت. این روزها خودم هم جدای از سرماخوردگی به خاطر جراحی دندون عقل کلا اوضاع و احوالم مناسب نیست. مدام درد می کشم و نه میتونم غذا بخورم نه به کارهای روزمره برسم. واقعا وحشتناک بود. اولین بار بود که زیر دست دندونپزشک ترسیدم. دکتر گفت خیلی خوب بودی واقعا. شاید هر کسی این طور تحمل نمیکرد. نشون به اون نشون که از شدت جراحت گوشه‌ی لبم هم جر خورد!
امیدوارم تا هفته ی بعد حالم بهتر بشه. و البته حال پسرکم که واقعا دلم براش میسوزه. بیشتر اوقات دماغش کیپه و سرفه ها و خس خس سینه‌ش هم ادامه داره. انشاالله این نیز بگذرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه خبری کافه فردا جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 13:25 http://cafefarda.ir/

با سلام خدمت شما مدیر گرامی؛ کافه فردا ، سایتی برای تبلیغات اخبار و ترفندهای ای تی ، ویندوز ، ایفون ، اندروید ، موبایل ، لپتاپ و ... برای بهره مندی از 10% تخفیف محصولات شرکت دیاموند، لینک کافه فردا را به سایت خود اضافه نماید. اگر به تبلیغات در بازار هدف می اندیشید به سایت زیر سری بزنید cafefarda.ir info@cafefarda.ir‬‎

خروس بی محل چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 11:27

سالی که نکوست از بهارش پیداست

اول سالی چقدر مشکلات بوجود اومده......جناب موسی هم مریض شده.ای بابا....احتمالا با دندونات فندق ها رو شکستی اینجوری شدی.گاو کدخدا هشدار داده بود ولی گوش ندادی دیگه.

عید بر جناب موسی و جناب پنگول مبارک باشد...///

به شما هم مبارک خروس جان. نفوس بد هم نزن!

ریحانه سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 00:44 http://rira-reihaneh.blogfa.com

سلام
امیدوارم هرچه زودتر حالتون خوب بشه.
سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم.
پایدار باشید و سلامت.

ممنون. به شما هم مبارک.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.