من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

من و پسرم سینا

تو چراغ طور سینا تو هزار بحر و مینا ....... بجز از تو جان مَبینا تو چنین شکر چرایی

اسفندی که میگذرد

روزهای پایانی سال 93 رو میگذرونیم در حالی که پسرک یک سال و چهار ماهه مون حسابی شیرین شده. دیگه خیلی چیزها رو متوجه میشه و با این که هنوز حرف چندانی نمیزنه با زبون بی زبونی حرف خودش رو به کرسی می نشونه. 

ده روزی میشه که اصلا لب به هیچ غذایی نمیزنه و به خاطر دندون درآوردن خیلی اذیت میشه. گاهی درد میکشه و روز به روز داره لاغرتر میشه. دکتر آزمایش نوشته و انجام دادیم و باید جوابشو فردا بگیرم. همین ماجرا خود منو هم ضعیف کرده و سرما خوردم. امیدوارم زودتر وضعیت درست بشه. منتظر سال جدید هستیم و البته میدونم همیشه تعطیلات جوری میگذره که باب دلم نیست ولی چاره ای هم نیست.

 



نظرات 2 + ارسال نظر
عطیه جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 12:50 http://a-26.blogfa.com

سینا هم داره شبیه شازده کوچولو میشه ااا :) تا حالا 2 تا تحویل سال و دیدی و یه سال و نیمی :)سال جدیدت نو سینا خان

آره. به این مسئله توجه نکرده بودم. سال نوی شما هم نوتر.

خروس بی محل شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 12:25

درود بر فرزندان پارس و میراث داران کورش بزرگ

آغاز سال ۷۰۴۰ آریایی

سال ۳۷۵۳ زرتشتی

۲۵۷۴ هخامنشی

و ۱۳۹۴ خورشیدى

بر شما مبارک.....

بر حضرت موسی هم مبارک.بر پنگول خانم ملقب به ری را و باباش هم مبارک باشه.دیدی چقدر زود گذشت؟

امسال چون سال بز هست احتمالا از بز کدخدا هم فضائلی نقل کنم.بهرحال کدخدا بز هم داره.

به شما هم مبارک. امسال سال گوسفند هست بالاخره یا بز؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.